Trendy online marketingu v roce 2015 - osobní přístup aneb něco navíc pro Vaše zákazníky - ohlédnutí za včerejším seminářem

27. 8. 2015

Okresní hospodářská komora v Jablonci nad Nisou uspořádala pro malé a střední podnikatele další z cyklu marketingových seminářů, tentokrát už podruhé k žádané problematice internetového marketingu.

Pozvání k vedení semináře přijal jako hlavní lektor Vít Reisiegel, odborník na svém místě, specialista na internetový marketing s 14letou praxí a certifikovaný Google partner a již podruhé jsme měli možnost přivítat zkušeného lektora, Mgr. Petra Mečíře, ředitele liberecké pobočky jazykové školy Polyglot. Do třetice vystoupila Zuzana Slámová z jablonecké společnosti G&B beads, která se s kolegy podnikateli podělila o své cenné zkušenosti s online marketingem z pohledu firmy.

Účastníci semináře vytvořili příjemnou atmosféru a téměř nenechali lektory vydechnout. Seminář se protáhl do odpoledních hodin, Vítek Reisiegel neúnavně odpovídal na otázky a nešetřil odvážlivce, kteří měli zájem o kritické připomínky ke svým webovkám, a že se hlásili všichni. Chybami se člověk učí, tímto děkujeme všem účastníkům za jejich aktivní zapojení do semináře…
…a za kladné ohlasy. Potěšily nás.

Fotky už jsou uložené v albu, byla tma:-)

 

 

Seminář se uskutečnil v rámci projektu „Podpora rozvoje regionálních firem na česko - polském příhraničí“ - reg. č. CZ.3.22/2.1.00/12.03400. Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj. Překračujeme hranice.